onsdag 11 mars 2009

Sex förföljer mig!

*
Häromdagen drömde jag att någon tjej (minns inte om det var nån ja kände) började flirta med mig inne i något skolbibliotek. Vi började kyssas och smeka på varandra. Gömde oss under ett bord där vi låg halvnakna i en 69a där en kvinnlig lärare fann oss. Inte allt för glad. Jag var inte heller så glad eftersom vi inte hann komma någonstans. *ler*
*
Och nu inatt drömde jag att en kille jag trånat efter förut plockade upp mig med sin bil. Han satt och flirtade en hel del. Fick sova hos honom för att det var så sent. Hemma hos honom var dock hans flickvän, och jag fick spendera halva natten med att se på när dom två hade sex! För att sen bli utslängd av hans flickvän som blev sur för någonting. Så jag fick minsann inge sex som jag trodde att jag skulle få.
*
För någon vecka sen drömde jag också om sex. Så tror min skalle försöker säga mig någonting, som att jag är utsvulten. Eller mer utsvulten på närhet eftersom jag kommer aldrig till sexet egentligen. ^^ Vill ha någons händer på min kropp helt enkelt.

5 kommentarer:

  1. Stackarn :) Du får hitta någon snart, börjar nästan tycka synd om dig nu.

    Ut o flirta, lovar att du hittar nån söt pojk att mysa med.

    SvaraRadera
  2. Svårare än man tror, att våga..

    SvaraRadera
  3. Vad är det värsta som kan hända? Att bli nobbad kan ta på självförtroendet, men det är ju bara att repa sig och försöka igen.

    Bara att lära sig den hårda vägen.

    SvaraRadera
  4. Som sagt känner till dessa drömmar, de borde vara sköna men allt som oftast så brukar man vakna upp när det börjar bli som mest trevligt.

    Sen så är det bara att börja dra sig mot jobbet och slita, medans tankarna är på nåt helt annat ställe.

    Undrar om det syns vad man går och tänker på haha

    SvaraRadera
  5. Äntligen hittade jag dig igen.... via cam 4...:) Har ju följt dig sen k6 tiden.. Adda mig så du inte försvinner...:) deab@spray.se
    Din blogg e numera lagd i mina favoriter...Puss

    SvaraRadera