lördag 11 april 2009

Jag är så skum..

Även nu när jag är sugen på sex så vill jag inte att någon ska fråga om jag är kåt. Blir bara irriterad över att det verkar vara det enda som jag uppskattas för. Jag har blivit en fucking gnällapa! *skratt*
*
Det är nog ingen som skulle tro på mig nu för tiden om jag talade om att jag förr var en heltokig nymfoman! Blev jag en gång kåt så vart det kört, min hjärna fick inte bestämma för fem öre för det gjorde min kropp. Struntade i allt va logik hette och jag gjorde allt för att tillfredställa den där kåtheten, en del dagar kändes det omöjligt. Sen när man hade kommit så började jag skämmas över vad jag gjort för då kom hjärnan tillbaka igen. ^^
*
Och nu har man blivit en nunna istället? :) Kan man inte lyckas bli något mellanting?

5 kommentarer:

  1. Det kommer väl med åren.

    Själv gillar jag någon som är kåt typ hela tiden, gör att tiden man spenderar tillsammans blir så mycket roligare.

    SvaraRadera
  2. Så det är bara sex som är roligt? :P

    SvaraRadera
  3. Njae, men jag har definitivt hellre sex än kollar på tv. Sex utomhus är ännu bättre, blir som en bra kombo. Promenad och sex!

    SvaraRadera
  4. haha, jag tycker om sex men om det är de enda man har gemensamt känns det LITE illa :P

    SvaraRadera
  5. Har aldrig råkat ut för det än. Man ska kunna göra mycket med den man är med, bara det att jag prioriterar sex ganska högt på den listan. Hade nog inte kunnat vara med någon som inte velat eller gillade sex.

    SvaraRadera