fredag 17 april 2009

Jag behöver ett ligg

Det är inte någon hemlighet direkt att jag blivit världens "tråkmåns" på senaste tiden. Får man ju höra mer än en gång av folk på msn. Och satt nyss (som många gånger förr och funderade på vad det kan bero på. Varför finner jag ingen mening längre i att porrcamma som jag älskade förr?

*


Och den enda typ "logiska" förklaringen jag kan komma på är att det är en helt annan sak nu. Förut så hade jag ju sex rätt ofta, och då var allt internetporrandet mer som en liten sidokrydda mellan gångerna som jag fixade sex liksom. Nu är internet det ENDA jag har och det är då inte lika roligt. Det gör att jag kräver mer av dom på nätet, jag utnyttjar dom inte som förr utan jag vill att dom ska vara mer än bara onanihjälp för jag får inte resten på annat håll. Och det hela gör att jag tappar lusten, även om sex är så otroligt mysigt/härligt så vill jag ju ha mer än så. Som man brukar säga om surpuppor: jag behöver ett ligg! *asgarvar* Men det är ju verkligen så, allting har blivit så..... fel! Jag har satt upp en stor gräns jag aldrig haft där innan, och den måste bort igen på något knepigt vänster. Får jobba på det. =)

1 kommentar:

  1. hej kisse....jag är i stockholm onsdag till fredag. tror du skulle gilla att mysa med mig *L* är fräsch o frisk kille 35 år maila mig peands@hotmail.com

    SvaraRadera