måndag 4 augusti 2008

Porr i dina gener?

Det finns dom som är födda till c6, och dom som inte är det.
Försökte få en snubbe att porra loss lite, det gick INTE bra! ^^
Skrev att han skulle komma hit.
Fick tillbaka ett "varför" trots att det stod "kåtis" på min msn. ^^


Jag frågade vad han hade för storlek så jag visste vilke dildo jag skulle välja, så jag kunde tänka på honom medans jag lekte. Jag skrev sen "åh vad jag älskar när du tar mig hårt bakifrån" i ett försök att få igång honom någon gång..men nejdå. Dom enda svaren man fick på allt man skrev typ var en flirt-smiley! *asg* Och så blev han förvånad när jag sa att jag kunde leka själv istället.

Jadu... alla kan inte vara bra på allt. ;) Så jag loggade ut från msn och lekte själv istället. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar