måndag 4 augusti 2008

Het natt på msn?

Haha är så utmattad nu att ja knappt kan hålla ögonen öppna när ja skriver..blev en skön orgasm det ^^ Kollade dock bara på en fjärdedel av klippet. Sen blev det istället c6 med lite caminslag, dvs han fick se på mig bara.

Måste säga att han va VÄLDIGT duktig. Va han som skrev massa massa, jag behövde bara ligga där och läsa å njuta. *ler* Det va länge sen det. Men då kan man iaf fokusera ordentligt på att njuta, och fy satan va jag njöt..är därför jag är så trött nu. Fy fan va jag tänder på ord, både i tal och skrift..ju mer dirtytalk desto bättre. Det jag älskar mest av allt är fan att bli kallad för slyna *grrr*

Nä, nu måste jag erkänna mig besegrad av John Blund innan det ja skriver blir totalt oläsligt. ^^ Hoppas ni har lika skön natt som mig ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar