måndag 4 augusti 2008

mobilt bredband suger

Och nu vill inte mitt internet vara nå snabbt, utan den sniglar fram på mitt mobila bredband. Så jag får strunta i redtube och hålla mig till dom klipp jag har på min dator. Är jäkla nice dom med även om jag sett dom flera gånger.

Ska nog ta och kolla på ett avsnitt från..va heter det...hardtied? Har med en tös som heter Tori som är jävligt fin! Stora bröst som har jävligt fin form och med stavar i båda bröstvårtorna. Och så har hon tatueringar lite här och var vilket tänder mig som fan. Mmmm.. Och är så nice att se hur mycket hon tänder på att bli bunden och smekt av en total främling. Hon blir så våt av det *mums*

Haha nu måste jag ju kolla på det klippet..kommer inte ta lång stund innan jag kommer.. ;P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar