måndag 4 augusti 2008

I sängen

Ligger just nu i sängen och kollar på lite klipp för att reta upp mig en del innan jag ska/får leka. ;P Och just nu tittar jag på en som låg bland mina favoriter. Är väl just för dom är hyfsat snygga båda två, och jag tycker killen har ganska så bra teknik.

Måste dock säga en sak, varför slicka MELLAN tuttarna?? Iofs, på mig har det inte så mycke vits då jag har mer som en plan mark istället för en dalgång. *ler* så är väl därför jag inte ser vitsen med det ;P Är tuttarna jag är känslig om, inte mellan.

Och så måste jag erkänna att jag är lite rädd för intimpiercing på tjejer, speciellt ring. Det ser nästan ut som han ska suga bort den ett tag. ^^ Jag skulle vara så rädd för att göra illa någon om dom har intimpiercing..även om det är jäkla snyggt. Är just av säkerhetsskäl jag själv inte tänker skaffa mig en fittpiercing även om jag skulle tycka det var fint. Känns inte riktigt som bdsm och piercingar är en så bra kombination då piercingar kan vara väldigt lättretade..och är det någonstans jag inte vill få en infektion så vore det ju i klitoriskappan! ^^ Och dessutom...läkningen, inte peta på den på flera veckor..hur skulle jag överleva det?? Nä juste.. Nemen allvarligt så ser jag liksom redan problem med att ha piercing i bröstvårtan, den tycker inte om när jag sätter i klämmor..så då får jag ta ut den under leken i sånna fall, och sätta i så fort man är klar. Krångligt när man ska vara fin *ler*

Men nu vare ju inte piercingar ja skulle prata om! Tillbaka till klippet ;)

Det ser lite krånligt och obekvämt ut när dom kör typ skeden men med hans ben OVANFÖR hennes ben, speciellt obekvämt för honom ^^ Diggar att hon behåller skorna på, tycker det är hett med läckra skor *grrrr*

En fråga.. är det fler än jag som har tänk på att nu för tiden i klipp, när tjejer rider..så är det inte längre dom som jobbar! Ja menar, de va alltid så att killar sa "jag älskar när tjejen rider för då kan man ligga där och bara njuta", men nu är det ju så att tjejen bara sitter, och så får killen jucka på iaf! *asg* Gu vad ja klagar, trots att jag tycker mycket om det här klippet..känner mig riktigt kåt ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar