lördag 2 augusti 2008

VÄN SÖKES

Har insett hur himla ensam jag är i denna anonyma sexvärld. Är endast en av mina kompisar som vet att jag ens tycker om bdsm och som vet att jag har en anonym sida på klubb6. Men hon bort långt ifrån mig och har dessutom pojkvän så hon kan inte joina mig såsom jag vill. =P

Jag söker en tjej i sthlmsområdet som delar mitt intresse för bdsm för att ha någon att snacka med om allting, OCH för att ha någon som kan följa med mig som sällskap på bdsm-fester och dylikt. En liten utlevnadsvän så att säga. *ler* Sen hur långt den vänskapen sträcker sig får man väl se, kanske kan bli lekkamrater med. Vilke som! Sällskap åt mig tack! =)

Är mest för att jag är så sugen på att besöka placet i sthlm dom gör reklam om på darkside. Men törs inte gå dit ensam! :P Intresserad av att bli min vän, hör av dig! Lämna kommentar här eller skriv till mig på darkside eller klubb6. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar