lördag 2 augusti 2008

Uselt

Såg mig just ett klipp som jag hade lagt bland mina favoriter. Men måste erkänna att jag förstår inte alls varför jag har lagt det där! *asg* Det är verkligen inget klipp i min smak. Killen va inte mycket att titta på, men det är dom iofs sällan på sånna här klipp..allt utseende satsas på brudarna medans grabbarna bara ska vara uthålliga och bra ;) Dock tycker jag inte alls om den här bruden då jag tycker hon överspelar en hel del.

Och vad är det med allt jävla spottande?! *urk*
Är det bara jag som inte tycker om sånt? Saliven hör hemma i munnen, punkt. Hört talas om glidmedel? ^^ Och låta sitt saliv rinna ner i hennes mun?! *mår illa* Stark var han ju däremot, va lite ballt. =)

Vet inte om det berodde på det usla klippet eller att jag var så jävla trött, men blev inte alls speciellt våt idag, så jag fick hålla mig till min smala dildo. Men kom gjorde man till slut iaf, och nu kan man sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar