måndag 10 november 2008

Dåligt klipp

Hittade det här klippet nyss när ja letade åt er..

Sleeping teen nailed in the morning

Hur många av er tror på att hon verkligen sover? Om man nu ska göra fake-klipp kan man väl åtminstone göra dom trovärdiga :( hon hjälper ju för fan till massa! *skratt*

Finns dock inge mysigare än att vakna upp en morgon av att man känner grabben lägga sig tätt intill bakom en och man känner ett rejält morgonstånd mot rumpan. *grrr* Och om jag nu ska gå efter alla grabbar jag snackat med så verkar det som jag är den enda tjejen som skulle uppskatta att bli väckt mitt i natten för lite skoj. *ler oskyldigt* I och för sig så behöver inte jag så mycket sömn så beror väl på det. Alla andra vill fortsätta sova. ^^ Länge sen man fick skeda på morgonen... *drömmer*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar