måndag 10 november 2008

Onani

Det känns som att jag har "kört sönder" mig själv lite med mina dildos. Har ibland inte tillräckligt mycket tålamod som jag borde ha med tanke på min "skada" så ja...nu är man lite öm. Börjar också fundera på om det är så att jag inte tål latex *hmmm* men va gör man åt de liksom ^^ Lite osis att just min favorit är latex men ah. På grund av denna ömhet så har jag senaste dagarna bara kört med händer. Känns nästan som när man var ung igen. *ler*
Just pga detta kom jag å tänka på det att jag aldrig lägger upp länkar till klipp med bara tjejer som leker..dvs helt själva. Det är i och för sig sällan jag kollar på sådana klipp, men tänkte det kanske är något som ni vill se. Så här kommer några till er. =)


Explosive blonde by the pool
Jasmine pleasures herself
Blond slut with big boobs
Redhead fucks herself hard
Hot blonde playing with her pussy

Va dåliga ni är på att kommentera förresten. Känns som ja skriver den här bloggen helt för mig själv bara. *skratt* Säg vad ni vill se i bloggen. Vad jag ska skriva om, länka till osv. Eller ska ja bara köra på mitt eget race? ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar