onsdag 17 december 2008

Ännu en blogg..

En polare till mig gav mig ett bloggtips igår, skickade en länk till en annan sexblogg..

http://ormeniparadiset.blogspot.com/

Den var väldigt annorlunda från min må jag säga. Riktigt fin blogg, såsom det ska se ut..riktigt proffsigt ser det ut. Dom är ju dessutom 2 vilket gör det dubbelt så roligt att läsa. Ger mer att läsa om än mina ensamma nattbravader. :P Dessutom har dom uppdrag dom utför som sedan visas upp med bilder å klipp. Härlig läsning som jag ville dela med mig av till er, med risk för att hälften av mina läsare försvinner kanske.. *ler*

Kan dessutom säga att jag blev riktigt avundsjuk när jag läste den. Dels för alla prylar dom får att prova och att lotta ut, vill också ha! Men klart, dom är ju två stycken och har säkerligen mer läsare än mig. Men blev också avundsjuk på själva paret. Dom har ju sex överallt! Jag har inte ens sex i en säng nu för tiden för jag har ju inte sex alls. ^^ Och dom jäklarna har sex överallt, gu va orättvist! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar