tisdag 16 december 2008


Spana in det här klippet: horney Heather Summers on the couch !

Jag säger bara MUMS! Det där är verkligen en tjej helt i min smak.. Dom läckra skorna, den korta kjolen i hett material, tatueringar, en lång navelpiercing som ja älskar, förtjust i nät, långa naglar, tanga som jag älskar, och långt hår med härliga lockar. Hade varit ännu bättre om håret varit helt eller delvis svart. *grr*

Och får inte glömma kroppen! Det är exakt den sortens kropp som jag älskar..ja, jag får erkänna jag gillar nog fan opererade bröst mer än äkta *skratt* ..men mest för att jag älskar formen som kroppen får med dessa fina linjer vid höfterna och så upp till dom fylliga brösten. Så helt slätrakad fitta. Hon kunde dock gärna haft lite större, rundare rumpa som putar sådär fint när man ser kroppen i profil...men man kan ju inte få allt ;)

Ge mig en sån där tjej att smeka på!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar