måndag 23 februari 2009

Är saken i dina händer?

Hur många tjejer/kvinnor känner ni som har dåligt samvete varje gång hon onanerar ensam? Här ser ni en i alla fall. Dock inte för att jag tycker att onani är något tabu/dåligt. Det är inget som jag skäms för. Jag får dåligt samvete för jag tänker på alla jag "lämnar utanför" när jag onanerar ensam. Bra va?
*
Blir så när många av "polarna" man har tycker att dom ska vara inkluderade i mina sexaktiviteter. Och dessutom blir sura/ledsna för varje gång dom inte är det. Och ju mer det tjatas desto mindre vill jag inkludera dom, så till slut får dom inte vara med alls. Och då blir dom ännu mer arga och ledsna.
*
Men vet ni vad? Det skiter jag fullständigt i nu för tiden. =) Känns lite dåligt en stund men sen går det över. För mitt sexliv är mitt sexliv, och jag bestämmer vilka som ska vara med och inte.

2 kommentarer:

  1. Är inte det lite poängen med onani? Att göra det själv. En snabb sökning på ordet onani på Wikipedia resulterade i detta: Onani eller masturbation innebär att stimulera det egna könsorganet i syfte att uppnå sexuell tillfredsställelse, och i många fall även orgasm, utan sexuellt umgänge.

    Alltså är det ju mening att man skall vara ensam. Man lär ju känna sig själv och man vet bättre vad man gillar, vilket man sedan kan berätta för sin tilltänkta partner om man så vill.

    Tycker du ska behålla din onani för dig själv :)

    SvaraRadera
  2. Jag håller med Viktor! Dessutom, helt rätt av dig att skita fullständigt i de som tjatar! Det är ju DU som borde bli sur på dem, inte tvärtom.

    SvaraRadera