lördag 28 februari 2009

Onani, forts.

Fick en kommentar på mitt förra inlägg där det stod: "Är inte det lite poängen med onani? Att göra det själv. " (vill ni läsa hela så kolla under föregånede inlägg)
*
Jo självklart är det poängen med onani att göra det själv. Tycker dock att det är mer upphetsande om jag får dela det med någon, jag älskar ju respons. Så att få höra/läsa/se hur kåt någon blir av det jag gör tänder mig mycket mer. Men jag vill bara inte att folk ska se det som en självklarhet att dom ska få vara med varje gång bara för att dom har fått vara med en gång. Och vill absolut inte att dom ska ta det personligt, som vissa verkar göra.
*
Har i alla fall trappat ner nu på att låta andra vara med. Så det slipper bli tjafs om det för sånt orkar jag inte med.

1 kommentar:

  1. Nu förstår jag lite mera vad du pratar om. Att se sådant som en självklarhet är bara dumt. Man visar ju det man vill för den/dem och sen ska det ju vara nog.

    Men visst kan det vara lite upphetsande att veta att andra kollar på det man gör :)

    SvaraRadera