torsdag 12 februari 2009

Dålig timing

Vet inte riktigt om jag ska skratta eller gråta faktiskt...
När jag är på dåligt humör så ska alla på msn få för sig att fråga hur kåt jag är och säga att dom vill se mig. Och jag blir bara på ännu sämre humör.
*
Sen när JAG är kåt så finns det inte en kotte inne på msn. Och jag orkar/hinner inte ragga upp nått nytt offer på nätet. Så får som vanligt leka själv. Är riktigt sugen idag, redan lekt 3 gånger och är mycket av dagen kvar. *ler busigt*
*
Var ju en heting jag tänkte porra till det med, men han försvann offline på nätet och var inte inne på msn så det sket sig ju totalt. Fast törs inte riktigt heller, för vill inte det ska blir det enda det handlar om sen. Sex är nice, men inte 24/7, det ska finnas någonting bakom också.

2 kommentarer:

  1. hej hej!!!

    prata lite med dig på msn för ett tag sen och har sen dess inte sett dig där o är lite nyfiken på vart du har tagit vägen???

    hoppas allt är bra med dig.

    avs j.......80 på din msn

    SvaraRadera
  2. Sex utan närhet är nice, i typ 1-2 månader. Sen tröttnar man och vill ha mer, men då är den andre partnern trött och vill ut ur förhållandet. Känner igen mig.

    Har saknat inläggen, skriv mera! Du förgyller min dag.

    SvaraRadera