lördag 14 februari 2009

Alla hjärtans dag

Idag är det en sån där mysdag då alla par ska käka en romantisk middag tillsammans och sen erbjuda någonting i sänghalmen som dom vanligtvis inte brukar göra. Just för att krydda till det lite. Tänk att vara en fluga på deras väggar och se vad dom hittar på som är precis på deras gräns till vad som är okej.
*
Själv ska jag inte göra någonting sådant idag. Varken romantisk middag eller sex av något slag. För jag har ingen att göra något sånt med, inte ens för en dag. ^^ Får se om jag ska ta och höra av mig till ett gammalt ligg nästa vecka. Beror lite på hur han uppför sig. *ler*

1 kommentar:

  1. Själv har jag alltid tyckt att alla hjärtans dag är lite överskattad :/ Visst kan man göra något speciellt än dag som denna, men jag ser hellre att folk gör speciella saker för varandra hela tiden istället för att vara bundna till en ända dag på året :)

    Fin bild förresten!

    SvaraRadera