lördag 14 februari 2009

En busig flicka


Däremot så blev det telefonsex två gånger med ganska så kort mellanrum. *grr*
Blir ibland chockad själv över min reaktion så fort jag hör alla porriga ord i mitt öra. Innan var jag knappt våt alls, och fittan va ganska så slutkörd från första gången. Men kände mig ändå sugen så smekte mig lite för honom i cammen. Då ringde han upp igen, och på en gång nästan så blev jag helt plötsligt bokstavligen plaskvåt! Dildon som jag sekunderna innan inte fick in var nu för liten, den kändes knappt och slank ur lika fort som jag tröck in den.
*
Jag hatar verkligen när det händer. I det stadiet är jag för kåt och får näst intill panik för att ingenting duger. Det är i princip omöjligt för mig att komma. Och då blir jag bara frustrerad, vet inte vad jag ska ta mig till. Men jag lyckades efter mycket om och men att komma i alla fall. Tycker så synd om mina grannar faktiskt. *rodnar*
*
Blev så sugen på att träffa honom. Han som gav mig ett jack förut om ni minns ;) *asg* Får se om det blir så att jag kanske åker dit nästa vecka, om jag blir frisk från min förkylning för annars kan ja inte ge några avsugningar. ^^ Han är otroligt bra på att göra mig kåt, men han är lika bra på att vara okänslig också...så får väl se hur det blir. Vore skönt med lite mys och sex i alla fall.

1 kommentar:

  1. Hm, gillar hur du beskriver :)

    Mys och sex behöver alla, så lycka till.

    SvaraRadera