tisdag 17 februari 2009

Snusket tar över min hjärna

Nu för tiden kan jag inte ens ligga i min säng utan att tänk på sex. Så fort jag lägger mig på sidan (såsom jag alltid sover) så sätter hjärnan igång att fantisera om hur någon kryper upp och lägger sig bakom mig, smeker mina lår samtidigt som han pressar sitt stånd mot min rumpa. Till och mer kroppen är med i spelet och kan näst intill känna hur någon särar lite på skinkorna för att lättare kunna pressa in sin kuk. *ryser*

Fy satan vad jag saknar att skeda! Det är så otroligt jävla mysigt, och sexet är så jävla skönt. Fast just nu är allt sex skönt kan jag tippa på. Dildon hinner knappt snudda så ryser jag till och börjar typ rycka i hela kroppen. Jag kommer va ett fucking monster när jag väl får sex. Kommer antingen ligga helt död och bara ta emot, skaka, rycka och gråta. Eller så kommer jag våldta den stackaren och ligga och smeka på honom timme efter timme för att jag äntligen få ha en kropp nära mig. *skrattar*

Just därför vore S (han som gav mig jacket) den bästa för att få mig tillbaka på banan. Han tycker ju redan att jag är galen i sängen! *ler* Men tydligen på ett bra sätt, säger han i alla fall. Men tydligen stör jag grannarna för mycket. Vet inte vad han haft för tystisar innan, nog för jag kan va...extrem ;) Men har inte hört något från honom sen vi hade telesex häromdagen. Kanske har han fullt upp nu i veckan. Får väl ta och fråga honom snart, om jag törs. ^^

1 kommentar:

  1. Skulle älskat att ha en sådan som dig i min säng. Gillar tjejer som tar lite mer initiativ än att bara ligga stilla.

    Skeda är väldigt mysigt för övrigt, att bara ha någon framför sig att hålla om som är varm o skön.

    SvaraRadera