måndag 2 februari 2009

Missförstådd

"Anonym sa...
Om du tror att folk ska tjata på dig så verkar du ju tro fel. Det här är exakt som "Jag ska ta bort min msn, säg till om ni vill vara kvar!". Har du verkligen så dåligt självförtroende att du måste tjata på folk på internet för att må bättre?

Nej, det är nog lika bra att du slutar med det här. Som du ser så är det ju inte speciellt många som tjatar att du ska vara kvar heller.

Tyvärr så finns det så många sexbloggar, så jag tror att de som läser den här bloggen bara hittar en annan.. Tråkigt men sant."


Jag skrev inte förra inlägget för att folk skulle tjata på mig om att vara kvar. Var enbart så att jag kände mig elak om jag stack utan att förklara. Hade då redan tagit bort mig från både klubb6 och darkside. Att ingen tjatar på mig om att komma tillbaka gör mig bara lättad eftersom jag får dåligt samvete för att jag försvinner. Har enbart kvar bloggen för att jag inte bestämt mig för om jag ska fortsätta skriva i den eller inte, är nämligen skönt att skriva av sig. Och ja, jag har dåligt självförtroende. Har aldrig påstått motsatsen. Men detta är inte längre något som ökar mitt välmående så det skulle inte vara någon vits med att få folk att tjata på mig.

2 kommentarer:

  1. Okej, lyssna här. Jag tycker att dina inlägg är helt underbara! De förgyller min dag, och jag gillar just dina tankar och åsikter!

    Sex är underbart, det tycker nog alla som kommer in hit. Men du är så mycket bättre än sex! Istället för att ge oss sex, göra oss upphetsade med dina underbara bilder och tipsa om klipp, ge oss istället något ännu finare: Dig!

    Behåll anonymitet, men dela med dig av vem du är. Det låter knepigt, men det handlar bara om att du försöker skriva ner vad du gillar, inte gillar och uppfattat ifrån sexvärlden.

    Att inte tjata på att du bör stanna, handlar bara om att jag (och säkert många andra med mig) respekterar dig. Att du ska må bra och känna dig lika vacker som du förtjänar att känna dig är det viktigaste av allt!

    Du är bäst ju! Därför är det med glädje som jag återkommer hit. Men du ska trivas. Om du inte gör det, glöm oss.

    Du förtjänar att ha det bästa självförtroendet, för du är fanimej den bästa tjejen. /Din vän. Din fanclub.

    SvaraRadera
  2. Tänkte inte och kommer inte tjata på dig :)

    Det jag saknar mest på bloggen är filmtipsen du gav faktiskt. Mestadels för jag är lat och inte orkar leta efter bra klipp.

    Plus att det var bra att få något rekommenderat.

    Hoppas du har det bra etc!

    SvaraRadera