lördag 25 april 2009

*dansar segerdans i huvudet*

Nu är jag inte längre en låtsas oskuld! Grrrr säger jag bara, va mumsigt! Fast va lite väl jobbigt igår under de timmarna som gick förbi innan vi hamnade i säng för jävlar va kåt jag blev bara av att vara nära honom. Blöt som gu vet vad...fick ursäkta mig och gå på toa stup i kvarten för att rädda mina byxor. *skäms* På vägen dit hade jag tänkt att det inte skulle bli något sexande, men hur tusan skulle jag kunna låta bli?! Mina läppar och händer var typ överallt på hans kropp hela dagen. Jag tog igen alla dessa månader utan närhet med råge.
*
Och vilken myspelle! *drömmer*
*
Jag kunde inte ha fått en bättre person till att "ta min oskuld" tror jag ;)

3 kommentarer:

  1. ÅÅÅÅH VAD HÄRLIGT!!! Det låter verkligen läckert. Fler detaljer? Välkommen tillbaka till livet som icke-oskuld ;)

    SvaraRadera
  2. Grattis :)

    Låter väldigt lyckat, hoppas ni får fler trevliga stunder tillsammans.

    SvaraRadera
  3. Vi får se om det blir några detaljer på den här historien :P

    Ja det får vi nog, ska tillbaka dit om några dagar *ler*

    SvaraRadera