måndag 20 april 2009

JAG VILL HA SEX

Ja det är sant, jag vill ha sex och jag vill ha det NU. Men självklart finns det ingen i närheten och jag är så jävla less på mina sexleksaker för dom är jag alltid med. Jag vill ha en kropp när mig, att få smeka och smaka på. Varje gång jag för in en dildo och jag känner hur hela kroppen skakar så vill jag ha en riktigt kuk. Tänker på hur härligt det vore att få känna av varenda centimeter i mig. Att då samtidigt få heta kyssar, fan det vore toppen!
*
Det är snart 11 månader jag senast hade sex. Eller ens kysste en kille, vilket är lite tragiskt. Det mesta av det är ju såklart självförvållat. Men man måste ju få ha lite krav att följa. Är lite tråkigt att det inte finns någon som kan följa dom. En härlig kuk, ett nice leende, sug i blicken och lite hjärna så är jag nöjd.
*
Just nu känner jag mig inte så värdefull, snarare värdelös..

3 kommentarer:

  1. Och jag som trodde det var lätt för tjejer att ha fixa någon att ha sex med :)

    Seriöst dock, du får väl försöka ragga upp någon kille på antingen nån sida eller försöka hitta nån på krogen. Sen får du väl klämma han mellan benen och försöka prata med honom.

    Det är aldrig lätt, men det kan bli väldigt bra.

    Lycka till!

    SvaraRadera
  2. Kikar in och njuter lite

    Ha det bäst

    SvaraRadera
  3. Här e jag.. Tar mig lätt till sthlm..;)

    SvaraRadera