söndag 19 april 2009

Har smsat till och från idag med en...vän(?) medan jag har jobbat. =P Känt mig småsugen hela tiden. Skulle vara busig, gick in på toaletten för att fota lite och skicka mms till honom, men dom ville inte komma fram. *arg*

*
När jag sen satt på bussen hem idag så frågade han hur många som var med, och jag svarade att det var fem stycken. Han tyckte att jag skulle fantisera om att han satt bredvid mig med handen innanför mina byxor "fast du får leka själv nu ;)" ...problemet var att det satt en kille på platsen snett bakom mig som såg mig väldigt väl så hade varit betydligt lättare om han faktiskt hade suttit bredvid mig för då hade han dolt. ^^ Men blev riktigt dragen till tanken på hur busigt det var, satt där och önskade att den där jävla killen skulle gå av någon gång! Till slut så tog jag av mig min tjocktröja och la den (väldigt odiskret egentligen) över en stor del av min arm och över mina ben. Som tur är så är jag nästan alltid troslös när jag har mjukisbyxor på mig så fanns inga svårigheter där i alla fall. *ler* Men ville ju inte röra på armen för mycket, så det hela mest retade upp mig..att sitta där och småsmeka samtidigt som jag kikade på lite heta bilder på min mobil. Var oerhört försiktig med att inte göra någon min, sneglade upp på kameran som satt en bit framför mig.
*
Den där killen gick aldrig av innan det var dags för mig att kliva av, så då var det hela slut. Jag hade bara retat upp mig själv ännu mer.... sällskap någon?! ^^

2 kommentarer:

  1. hej här har du min msn martin.forssell@hotmail.com Kram Martin

    SvaraRadera
  2. Mmm, jobbigt läge.

    Det är kul o sitta på en buss eller tåg med någon och småhetsa dom. Sen när man kommer hem vet man att det kommer smälla på bra.

    SvaraRadera