lördag 18 april 2009

Oh aaaah, jag kom så skönt!

Mmm, härligt våt man blev av att leka i cammen på cam4 för en stund sedan. Inte så det syntes lika mycket som på den här gamla bilden, men jag kände.. *mmmm*

Och det verkade som att det var riktigt omtyckt det jag gjorde, trots att micken inte ville fungera den här gången. =( Får lösa det till nästa gång! Kom riktigt skönt så nu kan jag sova gott. Får be om ursäkt till alla på msn, blev lite stressigt att hinna svara till alla när jag dessutom är så trött och utmattad. Får prata en annan dag helt enkelt när det är lite lugnare på msn. ;)

2 kommentarer:

  1. så mumsigt det hade varit att vara med på den showen. men väntar till nästa gång. när man kanske kan suga på de härliga läpparna

    SvaraRadera
  2. Älskar den bilden, gör mig hård varje gång :)

    SvaraRadera