fredag 15 maj 2009

Busiga Kisse

Det är bara att konstatera, jag kan inte prata i telefon med en kille utan att tänka på telesex. Vilket får mig tänd att tänka på. Så händer ibland att jag ligger i sängen och småsmeker mig samtidigt som jag pratar i telefonen utan att jag talar om det. Den här gången blev det faktiskt inget telesex, jag var duktig och höll mig till efter samtalet. Men det var ändå honom jag hade i tankarna sen när jag lekte med min dildo. *ler*
*
Tänk om han visste om vad jag hade för syndiga tankar när jag pratade med honom i telefonen. Fast det hade jag i och för sig redan innan, för varit nyfiken på honom länge. Kanske man ska ta och träffa honom snart och ta reda på vad som finns där? Vi får se hur det hela utvecklar sig framöver. Har så svårt för att lita på människor fortfarande även om den förra grabben var en stor hjälp på traven. Ska kissen lyckas bli "normal" igen? Vi kan ju alltid hoppas. ;)

2 kommentarer:

  1. Börjar lika en drama serie detta.

    Lycka till med vad du nu får för dig att göra :)

    SvaraRadera
  2. Haha "följ kissen på hennes väg tillbaka till sex" ;)

    SvaraRadera