fredag 15 maj 2009

För er som gillar undergivna töser

Sitter just nu och pratar med min käre "porrvän" E på msn om hur duktig hon är på att hitta fantastiska bilder på nätet utan några som helst problem. Jag får i princip aldrig tag på exakt det jag vill ha utan det blir bilder som är okej istället. Nu fick jag tipset om en blogg där det ligger en drös med bilder på en massa undergivna töser, dom flesta oerhört fina/tändande.

In och kika på The House of the slaves så blir ni nog glada..eller kanske borde skriva kåta. *ler busigt*

3 kommentarer:

  1. Tror adressen till bloggen är fel, jag får iaf bara ett "Bloggen kan inte hittas" meddelande :(

    SvaraRadera
  2. du tyvärr funkar inte länken till den där bloggen

    SvaraRadera
  3. Förlåt, jag hade tydligen missat en bokstav! Men nu funkar det som det ska =)

    SvaraRadera