onsdag 27 maj 2009

Osäker

Vet inte hur länge till "jag" kommer finnas kvar.. har tappat suget

6 kommentarer:

  1. Har märkt detta. Besöker typ din blogg 2-3 gånger per dag, och inga uppdateringar på ett tag :).

    Ta ett brejk, och om du inte känner för att komma tillbaka kan du ju bara ta bort bloggen.

    Fast skriv gärna ett hej då meddelande innan.

    Har iaf varit underhållande och uppkåtande att läsa din blogg, och dina bilder har varit underbar samt dina filmer. Har gett mig många stånd de senaste 6 månaderna.

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Hoppas det går över, för du verkar så fin.

    Olle

    SvaraRadera
  3. Vi kommer sakna "den" sidan av dig i så fall, men jag och E kommer alltid finnas här för dig oavsett vem du väljer att vara. *kram*

    SvaraRadera
  4. Oj! Två till tre gånger per dag? :O Så ofta skrev jag knappt när jag var jätte aktiv här inne. *skratt* Kommer självklart ta farväl av er om jag försvinner. Men ja, det blir nog ett litet break nu eller väldigt ont om inlägg i alla fall. Kul att du gillar min blogg =)

    Och du "min" lilla Beaverboy är världens goaste, vet alltid vad jag behöver höra (inbillar jag mig) och du och E kommer alltid vara dom två som har mest koll på mitt sexliv oavsett om jag är kvar här eller inte ;)

    SvaraRadera
  5. Har man ett tråkigt liv för tillfället så har man :) Man kan ju alltid hoppas på att du skrivit något roligt i alla fall :D

    Du kan ju göra om den till en vanlig blogg annars, finns säkert något intressant i ditt liv du kan skriva om, förutom att vara en kissekatt.

    SvaraRadera
  6. Vanliga bloggar har jag redan på andra ställen. Och det som inte har med sex att göra är tydligen inte lika intressant ;P

    SvaraRadera