tisdag 2 juni 2009

En busig helg

Drack med lite grannar i helgen. Bland annat den 17-åriga granntösen som kysst mig förut. Och denna kväll blev det att hon och jag kysstes en gång för att sen diskutera att det var okej för vi känner oss bekväma med varandra, vet vart båda står. Sen blev det många kyssar den kvällen. Tycker synd om min bror om han såg det någon gång. *ler*
*
En gång när vi gick på toa tillsammans, så precis när vi skulle gå ut och hon släckt lampan så stänger hon dörren igen och kysser mig. Stod där en stund och mina händer började treva över hennes kropp, stod och masserade hennes ena bröst. Sedan skrattade vi och gick ut därifrån.
*
Det verkar bara bli mer och mer varje gång vi dricker tillsammans. Fast det händer inte speciellt ofta att vi gör det. Är ganska mysigt även om jag oroar mig lite över att snacket ska börja gå för hon är en jäkel på att pladdra. Men blir ingen större skada skedd direkt.
*
Tjejer är så otroligt mysiga. Det finns mycket fler tjejer som är bra på att kyssas än det finns killar. Även om jag tror på att det inte finns dåliga kyssare, bara olika stilar. Alla gör olika ju. *ler* Och sen de där fantastiska formerna dom har.... mmmmm! *ryser*

2 kommentarer:

  1. Mm, låter som en trevlig pingla du hittat där. Låt oss veta om det går längre :)

    SvaraRadera