söndag 28 juni 2009

Jo, snart försvinner jag nog..

Förlåt att jag inte skriver massa som jag en gång gjorde. Som ni nog har märkt så finns jag inte heller kvar på darkside eller klubb6. Fast va faktiskt inte helt frivilligt, klubb6 har kastat ut mig av någon anledning. Och jag har nu också bestämt mig för att avsluta min msn. Så vill man får tag på mig får man skriva här på bloggen. Så länge den nu finns kvar. Vet inte hur det blir med den.
*
Jag har kommit till en punkt där den här biten av mig inte längre har någon plats. Mycket utav lusten har försvunnit. Och den lilla delen av den som finns kvar försöker jag hålla till mitt riktiga jag (inte anonym) för att slippa klyva på mig själv. Försöker skapa en värld där jag kan visa mig åtminstone någorlunda lättklätt men ändå bli respekterad och ses som en vettig person. Än så länge funkar det väl hysat i alla fall. Kommer alltid finnas människor som ser ner på det man gör såklart. Huvudsaken är ändå att JAG kan stå för det jag gör och känna att det inte är mitt fel att jag inte får någon respekt.
*
Önska mig lycka till på vägen mot mig själv.. =)
Finns kvar här än så länge i alla fall..

11 kommentarer:

  1. har tänkt på dig idag... Tycker att det e tråkgt att du försinner...o tycker definitivt det ät trist att du inte mår ritigt bra... Du har ankarna på ig om det nufår dig att m lite bättre...
    puss på dig

    SvaraRadera
  2. Snällt av dig E och du är snäll du med Dennis som tänker på mig. Vet att en del tycker det är tråkigt. Men det funkar liksom inte längre. Önskar jag kunde ta med mig vissa till andra sidan, men samtidigt är jag så otroligt dålig på att lita på människor..

    SvaraRadera
  3. hej baby... hur har du det i värmen?? O viktigast av allt, Hur mår du??
    Bamsekram D

    SvaraRadera
  4. Du gör ju som du vill :)

    Kommer sakna dina inlägg och filmtips med mera.

    Men fan, om man känner för att sluta så ska man göra det, inget att dra ut på direkt liksom.

    Lycka till med vad du nu tar dig till och göra!

    It has been a pleasure :)

    SvaraRadera
  5. Jag mår bra och har det väl hyfsat i värmen. ^^ Känns både glatt och tråkigt att jag kommer vara saknad. Tack! =)

    SvaraRadera
  6. Hi there,I saw you on cam 4 and u r hot
    .
    U can check my profile here => http://cam4.com/Spect3r/

    I have cam and microphone slhamster@hotmail.com

    kiss

    SvaraRadera
  7. hi, saw u on cam at Cam4.
    my profile is http://cam4.com/blacknight74/
    my MSN : passic93@hotmail.com YH: insane12203
    if u interested ;)

    SvaraRadera
  8. Hej, hej såg dig precis på cam4 och nyss ser på kommentarerna att du ska lätta på det hela en anning. hmm, vad du en gör så hoppas jag att det går bra och att du lyckas med det. Dock lämnar du en bitter smak efter dig i.o.m att vi inte fått chansen att ens lära känna varandra. Nåja, ifall du är intresserad finns det en 20-årig svenne utomlands just nu med enorm livslust och alltid villig att lyssna och umgås. Min cam4 profil är www.cam4.com/zipperboi och min msn: rab22madrid@hotmail.com kanske säger dig något!

    SvaraRadera
  9. Ville bara kolla om det är dig jag pratat med på klubb6? Om du nu kommer ihåg mig och ditt namn var Wildcat där? Hoppas du har det bra i vilket fall som helst :)

    SvaraRadera
  10. Jag minns inte dig, men ja..jag hette Wildcat på klubb6 när jag var medlem där. =)

    SvaraRadera