söndag 9 augusti 2009

Förlåt

Jag blev så rörd när jag var in och såg att jag har ca 20 läsare om dagen ännu trots mina långa avbrott emellan skrivandet. Det gör mig ledsen dock att jag inte kan leverera det ni så gärna verkar vilja ha. :(
*
Ville därför tala om för er att min "förvandling" går riktigt bra. Min sexlust är numera en del av mig istället för en personlighet på sidan om. Jag vågar stå mer och mer för vem jag är. Och jag känner på mig att vi kommer ses igen där ute på nätet! För jag finns där, ni bara vet inte om vem jag är. Så önska alla välkommna, det förtjänar dom. :) Har faktiskt träffat på några av er på andra ställen, men kommer inte tala om vem jag är. Men ni ska veta att det gör mig glad!
*
Puss på er allihopa <3

5 kommentarer:

  1. mmm så fin onnaniscen det var i natt puss på musen för min sköna runk kissekatten

    SvaraRadera
  2. Såg dig precis, et både lät o såg grymt skönt ut!
    Läcker kvinna!

    SvaraRadera
  3. Hej Kisse, kul att du är tillbaka! :)

    SvaraRadera
  4. Är inte direkt tillbaka. Kommer in här (på andra ställen med) ibland bara. :)

    SvaraRadera
  5. Jamen visst är det lite så det är, vi vill inte stå för det som bubblar fram utan försöker flytta över det råa begären på någon kanske ovetandes.....

    /Nicke Lennartsson

    SvaraRadera